__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2024

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Kayadibi, İ., Köse, U., & Güraksın, G. E. (2024) Computer-aided Tooth Segmentation Using Image Processing Techniques and Convolutional Neural Network. Pamukkale University Journal of Engineering Sciences ESCI

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2023

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Mumcu, F., Kidiman, E., & Özdinç, F. (2023). Integrating Computational Thinking into Mathematics Education through an Unplugged Computer Science Activity. Journal of Pedagogical Research, 7(2), 72-92. Scopus
Özdinç, F., Kaya, G., Mumcu, F., & Yıldız, B. (2022). Integration of computational thinking into STEM activities: an example of an interdisciplinary unplugged programming activity. Science Activities, 59(3), 151-159. ESCI
Terzi Çoban, D. & Uslu, O. (2023). Adaptation of employee social identity scale into Turkish, Social Identities, DOI: 10.1080/13504630.2024.2336963. ESCI, Scopus
Schermer, J., A., Rogoza, R., & Uslu, O. et al. (2023). Humor styles across 28 countries. Current Psychology,42 SSCI
Karakiraz, A., Uslu, O. & Özsoy, E. (2023). Turkish adaptation of the workplace ostracism scale. Gazi İktisat ve İşletme Dergisi, 9(2), 151-161 . TR DİZİN
Schermer, Brankovic, Uslu, & Kruger et al. (2023). Loneliness and Vertical and Horizontal Collectivism and Individualism: A Multinational Study. Current Research in Behavioral Sciences. https://doi.org/10.1016/j.crbeha.2023.100105. Scopus
Kayadibi, İ., & Güraksın, G. E. (2023). An explainable fully dense fusion neural network with deep support vector machine for retinal disease determination. International Journal of Computational Intelligence Systems, 16(1), 28. SCI
Kayadibi, I., & Güraksın, G. E. (2023). An early retinal disease diagnosis system using OCT images via CNN-based stacking ensemble learning. International Journal for Multiscale Computational Engineering, 21(1). SCI
Kayadibi, İ., Güraksın, G. E., & Köse, U. (2023). A Hybrid R-FTCNN based on principal component analysis for retinal disease detection from OCT images. Expert Systems with Applications, 230, 120617. SCI
Güney, E., Özdemir, E., Kayadibi, İ., Kosku Perkgöz, N., et al. (2023). Development Of An AI-Based Smart Greenhouse Prototype For Enhanced Agricultural Sustainability
. Akdeniz Mühendislik Dergisi, 1(1), 33-42.
TR Dizin

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2022

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Bülbül, H., & Özdinç, F. (2022). How Real is Augmented Reality in Preschool? Examination of Young Children’s AR Experiences. Journal of Theoretical Educational Science, 15(4), 884-906. TR Dizin, ERIC
BAYSAN, E., & BAYRA, E. (2022). Öğretmen adaylarının dijital vatandaşlık düzeylerinin belirlenmesi . Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching) (JRET), 11(4), 42–55. Diğer indeksler
BAYRA, E., & BAYSAN, E. (2022). Gerçek Yaşam Durumu Senaryolarıyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilişim Etiği Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 8(1), 82–107. Diğer indeksler (Türk Eğitim İndeksi, SOBIAD, Infobaseindex, DRJI, Google Scholar)
Uslu, O. (2022). Ticaret ve Sanayi Odalarında Üye İlişkileri Yönetimi ve Bilişim Teknolojilerinin Sürece Katkıları. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(4), 1109-1128. TR DİZİN
Öztürk, S. & Uslu, O. (2022). Dönüştürücü Liderlik Algısı ve Algılanan Örgütsel Desteğin Örgütsel Güvene Etkileri. Journal of Politics Economy and Management, 5(2), 144-164. Diğer indeksler (Indeks Copernicus, Research BiB, Journal)
Uslu, O., & Terzi Çoban, D. (2022). Kariyerist Eğilimlerin İzlenim Yönetimi Taktikleri ile İlişkilerinde Karanlık Kişilik Özelliklerinin Düzenleyici Rolü. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24(4), 1417-1432 TR DİZİN
Uslu, O. (2022). Motives behind Social Media Use: A Theoretical Assessment, Bilgi Sosyal Bilimler Dergisi, 24(2), 444-457. Diğer indeksler (DRJI, Indeks Copernicus, Citefactor)
Uslu, O. (2022). Causes and consequences of technology addiction: A review of information systems and information technology studies. International Journal of Social Sciences and Education Research, 8(3), 299-306 Diğer indeksler (DRJI, Cite Factor, ResearchBib)
Uslu, O., & Ardıç, K. (2022). Babacan Liderlik ve Yöneticiye Güven İlişkisinde Güç Mesafesi, Bireycilik ve Toplulukçuluğun Düzenleyici Etkilerinin İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 31(1), 279-291. TR DİZİN
Kayadibi, I., Güraksın, G. E., Ergün, U., & Özmen Süzme, N. (2022). An eye state recognition system using transfer learning: alexNet-based deep convolutional neural network. International Journal of Computational Intelligence Systems, 15(1), 49. SCI

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2021

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Akdeniz, M., & Özdinç, F. (2021). Maya: An artificial intelligence based smart toy for pre-school children. International Journal of Child-Computer Interaction, 29, 100347. Scopus
Balcı, A., Aydogdu, B., & Özdinç, F. (2021). An Investigation of Science Teachers’ Web Pedagogical Content Knowledge. Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23(1.), 185-215. SSCI
Akdeniz, M., & Özdinç, F. (2021).  An Investigation of Turkish Studies on Artificial Intelligence in Education. Yüzüncü Yıl University Journal of Faculty of Education, 18(1), 912-932. TR Dizin
BAYSAN, E., & ÇETİN, Ş. (2021). Determining the Training Needs of Teachers in Ethical Use of Information Technologies. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 14(3), 0–0. Eric
Açık, B., Koç, T., & Uslu, O. (2021). Teknoloji Kullanım Alışkanlıkları Açısından Covid 19’un Teknoloji Bağımlılığa Etkisi. Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi, 9(2), 113-124.

 

Diğer indeksler (Directory of Research Journals Indeksing)
Uslu, O. (2021). ‘Being Alone Is More Painful than Getting Hurt’: The Moderating Role of Workplace Loneliness in the Association between Workplace Ostracism and Job Performance. Central European Business Review, 10(1), 19-38. ESCI, Scopus
Uslu, O. (2021). Does Self-Esteem Really Matter? Determining the Role of Self-Esteem in Cynical-Silent Employees. Eskisehir Osmangazi Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi, 16(3), 615-637. ESCI
Uslu, O. (2021). Investigation of the Effects of Turkish Employees’ Cultural Values on Their Career Values. Manas Journal of Social Studies, 10(3), 1815-1827. TR DİZİN
Uslu, O. (2021). Karanlık Liderlik Tarzları: Kavramsal Bir Degerlendirme. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23(2), 901-924. TR DİZİN
Açık, B., Koç, T., & Uslu, O. (2021). Teknoloji Kullanım Alışkanlıkları Açısından Covid 19’un Teknoloji Bağımlılığa Etkisi. Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi, 9(2), 113-124.

 

Diğer indeksler (Directory of Research Journals Indeksing)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2020

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Aydogdu, B., Kasapoglu, K., Duban, N., Selanik Ay, T., & Ozdinc, F. (2020). Examining Change in Perceptions of Science Teachers about E-STEM. Journal of Baltic Science Education, 19(5), 696-717. SSCI
Jonason, P., K., Zemojtel-Piotrowska, M., Uslu, O. et al. (2020). Country-level correlates of the Dark Triad traits in 49 countries. Journal of Personalıty, 88(6), 1252-1267. SSCI

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2019

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Erhan, Ü., & Özdinç F. (2019) Investigating the Experiences of Prospective Teachers Regarding Technology Supported Cooperative Learning Process. Manas Journal of Social Research, 8(1), 794-810. TR Dizin
BAYSAN, E., & ÇETİN, Ş. (2019). Eğitimde Bilişim Teknolojilerinin EtikKullanımı Ölçeğinin GeliştirilmesiÇalışması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 17(2), 394–417. TR DİZİN
Uslu, O. (2019). A general overview to leadership theories from a critıical perspective. Marketing and Management of Innovations, (1), 161-172. ESCI
Özsoy, E., & Uslu, O. (2019). Examining the effects of sustainable organizational culture on academic achievement. Discourse and Communication for Sustainable Education, 10(1), 37-46. Diğer indeksler (Baidu Scholar, Cabell’s White list CEJSH…)
Uslu, O., & Uslu, M. (2019). The Impact of Emotional Intelligence on Employees’ Attitudes. Journal of Applied Management and Investments, 8(1), 32-43. Diğer indeksler (Econ Papers, Ulrich’xxs Web, Sensei, Cab…)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2018

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Yılmazsoy, B., Özdinç, F., & Kahraman, M. (2018). Investigation of Student Views on Classroom Management in Virtual Classroom Environment. Trakya University Journal of Faculty of Education, 8(3), 513-525. TR Dizin
Demir, D., Özdinç, F., & Ünal, E. (2018). Investigation of participation in the education information network (EBA) portal. Erzincan University Journal of Faculty of Education, 20 (2), 407-422. TR Dizin
BAYSAN, E., Bayra, E., & DEMİRKAN, Ö. (2018). Teknoloji Destekli İşbirliğine Dayalı Eğitim Ortamları Araştırmalarına İlişkin İçerik Analizi  2010-2015 . Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(35), 1–22. TR DİZİN
McLoughlin, D., Salun, M., Özsoy, E., Carroll, R., Zaslavska, K., & Uslu, O. (2018). Trust within organisations: A cross-cultural research on the role of character perception. Yorum-Yönetim-Yöntem Uluslararası Yönetim-Ekonomi ve Felsefe Dergisi, 6(3), 23-37. Diğer indeksler (Asos, DRJI)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2017

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Arslan, H. , Pala, F. K. , Battal, A. & Özdinç, F. (2017). Teachers’ Opinions on the Usability of the Interactive Board Software Antropi Teach . SDU International Journal of Educational Studies , 4 (1) , 1-11 . Diğer indeksler (Index Copernicus,  DRJI)
Kuzgun, H. & Özdinç, F. (2017). Examining the Usability of Edmodo, an Educational Social Network Environment. Journal of Theoretical Educational Science, 10(2), 274-297. TR Dizin
Özsoy, E., McLoughlin, D., & Uslu, O. (2017). Testing McLoughlin’s Trust Model on Turkish Information Technology Employees. İşletme Bilimi Dergisi, 5(3), 257-272, Diğer indeksler (Asos, Index Copernicus, Journal Factor)
Uslu, O. & Ardıç, K. (2017). Kültürel Değerlerin İş Doyumuna Etkisi. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 748-755. TR DİZİN

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2016

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Tüzün, H., & Özdinç, F. (2016). The effects of 3D multi-user virtual environments on freshmen university students’ conceptual and spatial learning and presence in departmental orientation. Computers & Education, 94, 228-240. SCI-Expanded, SSCI
Pala, F. K., Arslan, H., & Özdinç, F. (2016). Examining the usability of the educational information network website with authentic tasks and eye tracking. Ihlara Journal of Educational Research, 2(1), 24-38. Diğer indeksler (Index Copernicus,  DRJI)
DEMİRKAN, Ö., BAYRA, E., & BAYSAN, E. (2016). Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Dersleri Takip etme Durumlarının Dönem sonu Başarılarına Etkisi  Afyon Kocatepe Üniversitesi Örneği . Türkiye Sosyal Araştırmalar  Dergisi, 1(1), 47–75 Diğer indeksler (Türk Eğitim İndeksi, akademia sosyal bilimler indeksi)
BAYSAN, E., & ULUYOL, Ç. (2016). Arttırılmış Gerçeklik Kitabının  AG-KİTAP  Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Ve Eğitim Ortamlarında Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 7(14), 55–78. TR DİZİN
Ardiç, K., Uslu, O, Oymak, Ö., Özsoy, E., & T. Özsoy (2016). Comparing Person Organization Fit and Person Job Fit. Journal of Economics & Management, 25(5), 5-13. Diğer indeksler (EBSCOhost, Proquest, CEJSH, BazEkon)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2015

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Özen Kutanis, R., Özsoy, E., Karakiraz, A., Aras, M., Erol, E, & O. Uslu (2015). Örgüt Kültürü Çalışmalarının Yöntem ve Kapsam Bakımından İncelenmesi: Lisansüstü Tezler Üzerinden Bir İnceleme. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 13(1), 123-142. TR DİZİN

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2014

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
Özdinç, F & Altun, A. (2014). Factors affecting the programming process of prospective information technologies teachers. İlköğretim Online, 13(4), 1531-1541. Scopus
Özsoy, E., Uslu, O., & Öztürk, O. (2014). Who are Happier at Work and in Life? Public Sector versus Private Sector: A Research on Turkish Employees? International Journal of Recent Advances in Organizational Behavior and Decision Sciences, 1(2), 148-160. Diğer indeksler
Özen Kutanis, R., Ardıç, K., Uslu, O., & A, Karakiraz (2014).  Emotional Intelligence, Fear Based Silence and Trust to Manager: A Case StudyPolish Journal of Management Studies, 10(2),133-142. Scopus, ESCI
Özsoy, E., Uslu, O., Karakiraz, A., & M. Aras (2014). İş Tatmininin Ölçümünde Ölçek Kullanımı: Lisansüstü Tezleri Üzerinden Bir İnceleme. İşletme Araştırmaları Dergisi, 6(1), 232-250. TR DİZİN

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2013

Yayın Künyesi İndeks Bilgisi
USLU, O., & ARDIÇ, K. (2013). Güç Mesafesi Örgütsel Güveni Etkiler mi. Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi15(2), 313–338. Diğer indeksler (EbscoHost, Asos)

05 Temmuz 2024, Cuma 145 kez görüntülendi