__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2024
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Kayadibi, İ., Köse, U., & Güraksın, G. E. (2024) Computer-aided Tooth Segmentation Using Image Processing Techniques and Convolutional Neural Network. Pamukkale University Journal of Engineering Sciences | ESCI |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2023
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Mumcu, F., Kidiman, E., & Özdinç, F. (2023). Integrating Computational Thinking into Mathematics Education through an Unplugged Computer Science Activity. Journal of Pedagogical Research, 7(2), 72-92. | Scopus |
Özdinç, F., Kaya, G., Mumcu, F., & Yıldız, B. (2022). Integration of computational thinking into STEM activities: an example of an interdisciplinary unplugged programming activity. Science Activities, 59(3), 151-159. | ESCI |
Terzi Çoban, D. & Uslu, O. (2023). Adaptation of employee social identity scale into Turkish, Social Identities, DOI: 10.1080/13504630.2024.2336963. | ESCI, Scopus |
Schermer, J., A., Rogoza, R., & Uslu, O. et al. (2023). Humor styles across 28 countries. Current Psychology,42 | SSCI |
Karakiraz, A., Uslu, O. & Özsoy, E. (2023). Turkish adaptation of the workplace ostracism scale. Gazi İktisat ve İşletme Dergisi, 9(2), 151-161 . | TR DİZİN |
Schermer, Brankovic, Uslu, & Kruger et al. (2023). Loneliness and Vertical and Horizontal Collectivism and Individualism: A Multinational Study. Current Research in Behavioral Sciences. https://doi.org/10.1016/j.crbeha.2023.100105. | Scopus |
Kayadibi, İ., & Güraksın, G. E. (2023). An explainable fully dense fusion neural network with deep support vector machine for retinal disease determination. International Journal of Computational Intelligence Systems, 16(1), 28. | SCI |
Kayadibi, I., & Güraksın, G. E. (2023). An early retinal disease diagnosis system using OCT images via CNN-based stacking ensemble learning. International Journal for Multiscale Computational Engineering, 21(1). | SCI |
Kayadibi, İ., Güraksın, G. E., & Köse, U. (2023). A Hybrid R-FTCNN based on principal component analysis for retinal disease detection from OCT images. Expert Systems with Applications, 230, 120617. | SCI |
Güney, E., Özdemir, E., Kayadibi, İ., Kosku Perkgöz, N., et al. (2023). Development Of An AI-Based Smart Greenhouse Prototype For Enhanced Agricultural Sustainability . Akdeniz Mühendislik Dergisi, 1(1), 33-42. |
TR Dizin |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2022
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Bülbül, H., & Özdinç, F. (2022). How Real is Augmented Reality in Preschool? Examination of Young Children’s AR Experiences. Journal of Theoretical Educational Science, 15(4), 884-906. | TR Dizin, ERIC |
BAYSAN, E., & BAYRA, E. (2022). Öğretmen adaylarının dijital vatandaşlık düzeylerinin belirlenmesi . Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching) (JRET), 11(4), 42–55. | Diğer indeksler |
BAYRA, E., & BAYSAN, E. (2022). Gerçek Yaşam Durumu Senaryolarıyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilişim Etiği Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 8(1), 82–107. | Diğer indeksler (Türk Eğitim İndeksi, SOBIAD, Infobaseindex, DRJI, Google Scholar) |
Uslu, O. (2022). Ticaret ve Sanayi Odalarında Üye İlişkileri Yönetimi ve Bilişim Teknolojilerinin Sürece Katkıları. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(4), 1109-1128. | TR DİZİN |
Öztürk, S. & Uslu, O. (2022). Dönüştürücü Liderlik Algısı ve Algılanan Örgütsel Desteğin Örgütsel Güvene Etkileri. Journal of Politics Economy and Management, 5(2), 144-164. | Diğer indeksler (Indeks Copernicus, Research BiB, Journal) |
Uslu, O., & Terzi Çoban, D. (2022). Kariyerist Eğilimlerin İzlenim Yönetimi Taktikleri ile İlişkilerinde Karanlık Kişilik Özelliklerinin Düzenleyici Rolü. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24(4), 1417-1432 | TR DİZİN |
Uslu, O. (2022). Motives behind Social Media Use: A Theoretical Assessment, Bilgi Sosyal Bilimler Dergisi, 24(2), 444-457. | Diğer indeksler (DRJI, Indeks Copernicus, Citefactor) |
Uslu, O. (2022). Causes and consequences of technology addiction: A review of information systems and information technology studies. International Journal of Social Sciences and Education Research, 8(3), 299-306 | Diğer indeksler (DRJI, Cite Factor, ResearchBib) |
Uslu, O., & Ardıç, K. (2022). Babacan Liderlik ve Yöneticiye Güven İlişkisinde Güç Mesafesi, Bireycilik ve Toplulukçuluğun Düzenleyici Etkilerinin İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 31(1), 279-291. | TR DİZİN |
Kayadibi, I., Güraksın, G. E., Ergün, U., & Özmen Süzme, N. (2022). An eye state recognition system using transfer learning: alexNet-based deep convolutional neural network. International Journal of Computational Intelligence Systems, 15(1), 49. | SCI |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2021
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Akdeniz, M., & Özdinç, F. (2021). Maya: An artificial intelligence based smart toy for pre-school children. International Journal of Child-Computer Interaction, 29, 100347. | Scopus |
Balcı, A., Aydogdu, B., & Özdinç, F. (2021). An Investigation of Science Teachers’ Web Pedagogical Content Knowledge. Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23(1.), 185-215. | SSCI |
Akdeniz, M., & Özdinç, F. (2021). An Investigation of Turkish Studies on Artificial Intelligence in Education. Yüzüncü Yıl University Journal of Faculty of Education, 18(1), 912-932. | TR Dizin |
BAYSAN, E., & ÇETİN, Ş. (2021). Determining the Training Needs of Teachers in Ethical Use of Information Technologies. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 14(3), 0–0. | Eric |
Açık, B., Koç, T., & Uslu, O. (2021). Teknoloji Kullanım Alışkanlıkları Açısından Covid 19’un Teknoloji Bağımlılığa Etkisi. Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi, 9(2), 113-124.
|
Diğer indeksler (Directory of Research Journals Indeksing) |
Uslu, O. (2021). ‘Being Alone Is More Painful than Getting Hurt’: The Moderating Role of Workplace Loneliness in the Association between Workplace Ostracism and Job Performance. Central European Business Review, 10(1), 19-38. | ESCI, Scopus |
Uslu, O. (2021). Does Self-Esteem Really Matter? Determining the Role of Self-Esteem in Cynical-Silent Employees. Eskisehir Osmangazi Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi, 16(3), 615-637. | ESCI |
Uslu, O. (2021). Investigation of the Effects of Turkish Employees’ Cultural Values on Their Career Values. Manas Journal of Social Studies, 10(3), 1815-1827. | TR DİZİN |
Uslu, O. (2021). Karanlık Liderlik Tarzları: Kavramsal Bir Degerlendirme. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23(2), 901-924. | TR DİZİN |
Açık, B., Koç, T., & Uslu, O. (2021). Teknoloji Kullanım Alışkanlıkları Açısından Covid 19’un Teknoloji Bağımlılığa Etkisi. Yorum Yönetim Yöntem Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Felsefe Dergisi, 9(2), 113-124.
|
Diğer indeksler (Directory of Research Journals Indeksing) |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2020
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Aydogdu, B., Kasapoglu, K., Duban, N., Selanik Ay, T., & Ozdinc, F. (2020). Examining Change in Perceptions of Science Teachers about E-STEM. Journal of Baltic Science Education, 19(5), 696-717. | SSCI |
Jonason, P., K., Zemojtel-Piotrowska, M., Uslu, O. et al. (2020). Country-level correlates of the Dark Triad traits in 49 countries. Journal of Personalıty, 88(6), 1252-1267. | SSCI |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2019
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Erhan, Ü., & Özdinç F. (2019) Investigating the Experiences of Prospective Teachers Regarding Technology Supported Cooperative Learning Process. Manas Journal of Social Research, 8(1), 794-810. | TR Dizin |
BAYSAN, E., & ÇETİN, Ş. (2019). Eğitimde Bilişim Teknolojilerinin EtikKullanımı Ölçeğinin GeliştirilmesiÇalışması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 17(2), 394–417. | TR DİZİN |
Uslu, O. (2019). A general overview to leadership theories from a critıical perspective. Marketing and Management of Innovations, (1), 161-172. | ESCI |
Özsoy, E., & Uslu, O. (2019). Examining the effects of sustainable organizational culture on academic achievement. Discourse and Communication for Sustainable Education, 10(1), 37-46. | Diğer indeksler (Baidu Scholar, Cabell’s White list CEJSH…) |
Uslu, O., & Uslu, M. (2019). The Impact of Emotional Intelligence on Employees’ Attitudes. Journal of Applied Management and Investments, 8(1), 32-43. | Diğer indeksler (Econ Papers, Ulrich’xxs Web, Sensei, Cab…) |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2018
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Yılmazsoy, B., Özdinç, F., & Kahraman, M. (2018). Investigation of Student Views on Classroom Management in Virtual Classroom Environment. Trakya University Journal of Faculty of Education, 8(3), 513-525. | TR Dizin |
Demir, D., Özdinç, F., & Ünal, E. (2018). Investigation of participation in the education information network (EBA) portal. Erzincan University Journal of Faculty of Education, 20 (2), 407-422. | TR Dizin |
BAYSAN, E., Bayra, E., & DEMİRKAN, Ö. (2018). Teknoloji Destekli İşbirliğine Dayalı Eğitim Ortamları Araştırmalarına İlişkin İçerik Analizi 2010-2015 . Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(35), 1–22. | TR DİZİN |
McLoughlin, D., Salun, M., Özsoy, E., Carroll, R., Zaslavska, K., & Uslu, O. (2018). Trust within organisations: A cross-cultural research on the role of character perception. Yorum-Yönetim-Yöntem Uluslararası Yönetim-Ekonomi ve Felsefe Dergisi, 6(3), 23-37. | Diğer indeksler (Asos, DRJI) |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2017
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Arslan, H. , Pala, F. K. , Battal, A. & Özdinç, F. (2017). Teachers’ Opinions on the Usability of the Interactive Board Software Antropi Teach . SDU International Journal of Educational Studies , 4 (1) , 1-11 . | Diğer indeksler (Index Copernicus, DRJI) |
Kuzgun, H. & Özdinç, F. (2017). Examining the Usability of Edmodo, an Educational Social Network Environment. Journal of Theoretical Educational Science, 10(2), 274-297. | TR Dizin |
Özsoy, E., McLoughlin, D., & Uslu, O. (2017). Testing McLoughlin’s Trust Model on Turkish Information Technology Employees. İşletme Bilimi Dergisi, 5(3), 257-272, | Diğer indeksler (Asos, Index Copernicus, Journal Factor) |
Uslu, O. & Ardıç, K. (2017). Kültürel Değerlerin İş Doyumuna Etkisi. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 748-755. | TR DİZİN |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2016
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Tüzün, H., & Özdinç, F. (2016). The effects of 3D multi-user virtual environments on freshmen university students’ conceptual and spatial learning and presence in departmental orientation. Computers & Education, 94, 228-240. | SCI-Expanded, SSCI |
Pala, F. K., Arslan, H., & Özdinç, F. (2016). Examining the usability of the educational information network website with authentic tasks and eye tracking. Ihlara Journal of Educational Research, 2(1), 24-38. | Diğer indeksler (Index Copernicus, DRJI) |
DEMİRKAN, Ö., BAYRA, E., & BAYSAN, E. (2016). Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Dersleri Takip etme Durumlarının Dönem sonu Başarılarına Etkisi Afyon Kocatepe Üniversitesi Örneği . Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 1(1), 47–75 | Diğer indeksler (Türk Eğitim İndeksi, akademia sosyal bilimler indeksi) |
BAYSAN, E., & ULUYOL, Ç. (2016). Arttırılmış Gerçeklik Kitabının AG-KİTAP Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Ve Eğitim Ortamlarında Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri. Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 7(14), 55–78. | TR DİZİN |
Ardiç, K., Uslu, O, Oymak, Ö., Özsoy, E., & T. Özsoy (2016). Comparing Person Organization Fit and Person Job Fit. Journal of Economics & Management, 25(5), 5-13. | Diğer indeksler (EBSCOhost, Proquest, CEJSH, BazEkon) |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2015
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Özen Kutanis, R., Özsoy, E., Karakiraz, A., Aras, M., Erol, E, & O. Uslu (2015). Örgüt Kültürü Çalışmalarının Yöntem ve Kapsam Bakımından İncelenmesi: Lisansüstü Tezler Üzerinden Bir İnceleme. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 13(1), 123-142. | TR DİZİN |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2014
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
Özdinç, F & Altun, A. (2014). Factors affecting the programming process of prospective information technologies teachers. İlköğretim Online, 13(4), 1531-1541. | Scopus |
Özsoy, E., Uslu, O., & Öztürk, O. (2014). Who are Happier at Work and in Life? Public Sector versus Private Sector: A Research on Turkish Employees? International Journal of Recent Advances in Organizational Behavior and Decision Sciences, 1(2), 148-160. | Diğer indeksler |
Özen Kutanis, R., Ardıç, K., Uslu, O., & A, Karakiraz (2014). Emotional Intelligence, Fear Based Silence and Trust to Manager: A Case Study. Polish Journal of Management Studies, 10(2),133-142. | Scopus, ESCI |
Özsoy, E., Uslu, O., Karakiraz, A., & M. Aras (2014). İş Tatmininin Ölçümünde Ölçek Kullanımı: Lisansüstü Tezleri Üzerinden Bir İnceleme. İşletme Araştırmaları Dergisi, 6(1), 232-250. | TR DİZİN |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2013
Yayın Künyesi | İndeks Bilgisi |
USLU, O., & ARDIÇ, K. (2013). Güç Mesafesi Örgütsel Güveni Etkiler mi. Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi, 15(2), 313–338. | Diğer indeksler (EbscoHost, Asos) |